Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчика за налягане на маслото.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз имах едни подобни проблеми с на баща ми каляската. 150 към Пловдив около 30 мин на жегатаи като се отклоних към града и я пуснах на празен ход и светна лампата даже... След 5 минути почивка я запалих и повече не светна.
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Малко глупавичък въпрос ама да си го задам все пак! Нали сменяш правилния датчик!?
      Как изглежда това което сменяш ти!? Като първото или второто е?
      (Уреда на таблото може да тестваш като откачиш кабела от датчика и въпросната жица опреш на корпус/маса, тогава стрелката вътре на таблото трябва да "бие" на максимум)
      на мен ми продадоха нещо което прилича като това на първата снимка, за датчик за налягане на маслото... За какво е всъщност тази гадинка в такъв случай?
      =-v-=
      Madness? This is ALFA!!!

      Comment


      • #18
        Поръчай си оригинален от Александър ауто струва 70лв. и нямаш грижи. Ладовия не показва реално винаги е повече и ще протече от пласмаската на буксата просто е вапрос на време.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mikahack Покажи съобщение
          Здравейте отново,

          Както (mimouzunov) препоръча, взех си ладов датчик, направиха ми преходник и сега всичко е ок.
          Имам само един въпрос, колко бара показват вашите уреди? Като я запаля моята стои на 5-6 бара, при подаване на газ отива до 8-цата!
          Аз също съм с датчик от Лада (хаха... защо ли...) и показанията са :
          - на студен мотор - на празен ход около 4атм, с подаване на газ - до 6 макс
          - на загрял мотор - на празен ход около 2 - 2.5 атм, с подаване на газ до 3.5 - 4 ...
          Зарадва ме това, че като смених датчика, показанията взеха да реагират моментално на подаването на газ, докато с оригинала нямаше мърдане тая стрелка
          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

          Comment


          • #20
            Никога не си купувайте FAE. Жесток боклук, показва 2 бара повече! На празен ход след студен старт вместо 5 - 7бара, като загрее, вместо 1 - 3бара. И това срещу скромната сума от 60-70лв в ТиН. Направо ми вади очите стрелката от както сложих тоя ментак. Оригиналния датчик показваше точно до последно, но изведнъж се повреди и показваше макс 1бар.
            Успех!
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #21
              Моя показва ,кога си иска и така я карам от 2 години,що се пускате у филми?

              Comment


              • #22
                Важно е като отвъртиш капачката за наливане на масло....горе да има масло, иначе ебем ви.. у показанията на който и да е датчик....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                  Аз също съм с датчик от Лада (хаха... защо ли...) и показанията са :
                  - на студен мотор - на празен ход около 4атм, с подаване на газ - до 6 макс
                  - на загрял мотор - на празен ход около 2 - 2.5 атм, с подаване на газ до 3.5 - 4 ...
                  Зарадва ме това, че като смених датчика, показанията взеха да реагират моментално на подаването на газ, докато с оригинала нямаше мърдане тая стрелка
                  Показанията при мен са абсолютно същите Явно съм с ладов датчик...
                  Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                  Comment

                  Working...
                  X